A downloadable game for Windows

Buy Now$1.99 USD or more


"Poop Killer 2" is a comedy game mixed with trash horror from the 80's and 90's. Inspired by old movies involving marijuana and a lot of shit.

It's a short game with the objective to amuse the player, it contains 2 simple endings.






SYNOPSIS:

Billy is a marijuana dealer and lives with his friend Jamal in an apartment. They sell and smoke a lot of weed... After your friend takes a shit in your toilet... the poop killer comes to visit you.







ABOUT GAME:

.Camera:  First person (choice graphics option... ps1,1995,ps2...

.Controller:  Keyboard and Mouse only.

.Graphics:  Inspired by old ps1 games and the era of vhs tapes.

.History:  An over-the-top comedy mixed with horror... classic 80s horror movies.

Endings: contains two simple endings, one good and one bad!





NOTE: This game is intended to be extremely over-the-top.







PATREON: https://www.patreon.com/616games


PATREON: https://www.patreon.com/616games

Purchase

Buy Now$1.99 USD or more

In order to download this game you must purchase it at or above the minimum price of $1.99 USD. You will get access to the following files:

Poop Killer 2.zip 354 MB

Comments

Log in with itch.io to leave a comment.

Viewing most recent comments 1 to 40 of 112Next pageLast page

Super jeu !

MY BOY BILLY!!馃挬

I now know that the poop killer wants my booty AND MY POOP???

this game series is amazing 

(1 edit)

I picked up the Trash Horror collection on Steam, this was included.    I didn't know what you could do after the first Poop Killer, but after playing this one it made me think of something you might see in a Cheech & Chong movie, LOL.  If you want a horror game that is likely more funny than scary this is it.

I Love your games!! Best around! 

I finally played poop killer and it was the funniest game i've ever played in a while, cant wait to  play poop killer 5

BTW I PLAYED POOP KILLER 1,2 & 3 IN ONE VIDEO! #TRASHHORRORCOLLECTION

play very fun!


This joint was hilarious, Get it? hahaha okay sorry for the bad joke. Check out my gameplay. This one was a lot of fun. I definitely loved it more than the first one. Also i didn't think i could hate marco more but here we are

best series on itchio

I have now played two of these and I am still astounded that I want more! Fantastic sequel that adds on to the lore of The Poop Killer.

I cant believe I picked the bad ending

Nice horror game!

After a Crappy day working at the VHS rental store. It's time to head up kick our feet up.... and prepare for a Crappy Day At Home. #Poopkiller2 #Funny #scary #gaming #horror #BuzbyGaming #gamingcommunity

Had an absolute blast playing this one!!!

This Game was creepy and funny at the same time.. Great Game!

best ending so far.

Best sequel ever. im so exited for trash collecion ll 

This one was not very family-friendly but was really good.

this ruined me because i dont know if it was a blunt i was smoking or what... lmao great game!

Another great poopy game from this dev great work.

Yet another 616 Saturday has come to pass. Such as the gas from thy ass or maybe that grass? But alas… Nicktonyous maybe to crass

That was ridiculous and so much fun馃槄..i really need to play the third one!!

t
THIS IS FUNNY LOLOL I LOVE THIS GAME 10/10

What a hilariously whacky and wild game! LOL keep up the good work guys!

POOP KILLER 2 (Indie Horror Game) - Full Game + ALL Endings - No Commentary

This game was ridiculous, but it was definitely one of the most entertaining ones I've played so far!

Please check out my video:

instant classic coulnt stop laughing

I never thought I needed a sequel to this game.... UNTIL I GOT ONE lol

Here's a shitty speedrun

What a fun game. Looking forward to MANY more

Historia COMPLETA e EXPLICADA de todos os jogos de terror POOP KILLER (Todos FINAIS)

PURE AWESOMENESS! WHAT A GAME! HOPE THERE ARE MORE TO COME

this is what game are meant to be!

ANOTHER MASTERPIECE! Got to finish the series!

This game is so funny! 

Love it 616 

Had a BLAST!!!

Amazing as always 616.

Cool Game

Viewing most recent comments 1 to 40 of 112Next pageLast page